Tandemový Teainer M16 lze definovat jako nejprodávanější z celé řady Magni Gyro nejen proto, že byl jako první certifikován Úřadem pro civilní letectví (CAA) ve Velké Británii v „sekci T“, ale především pro svou univerzálnost, spolehlivost a konstrukční vyspělost. Po neustálém vylepšování při zachování rozměrů a designu, kterými se vždy vyznačoval, nabízí model M16 řadu doplňků schopných zlepšit jeho celkový výkon, aniž by se kdy vzdal svých vynikajících bezpečnostních kvalit.
Velkorysé rozměry palubní desky a pečlivě navřené uspořádání palubních přístrojů umožňují pilotům instalovat nejkompletnější přístroje pro leteckou navigaci.
Správně polstrované zadní sedadlo a dobře sladěné čelní sklo s konstrukcí trupu a přístrojovou deskou zvyšují pohodlí cestujících. Na palubu lze nainstalovat i zadní úložný box o objemu cca 20 litrů a dvě přední přihrádky užitečné pro uložení osobních věcí, leteckého nářadí nebo malých zavazadel. Interiér kokpitu je vybaven držákem na láhev a držákem na předměty zakončeným speciálním pouzdrem, které zabraňuje jejich vysypání. Nádrž o objemu 72 litrů dává M16 autonomii 3 hodiny a 30 min, s cestovní rychlostí mezi 120 a 150 km/h. Tandemový trenažér M16 je ideálním letounem pro splnění potřeb pilotů ať už ve sportovních, vzdělávacích nebo profesionálních aktivitách.
Existuje jednoduchý důvod, proč si dobrodruh James Ketchell pro svůj rekordní let kolem světa vybral M16 – to proto, že neexistuje žádný gyroskop, který by se mu mohl přiblížit výkonem, spolehlivostí a ovladatelností.
Ať se už chystáte na místní vyhlídkový let nebo plánujete cestu kolem světa, ten pocit pilotovat M16 je nepřekonatelný!
Magni M16C je tahounem leteckých škol po celém světě – vybraný pro svou robustnost, spolehlivost a skvělé letové vlastnosti. Díky svému trupu z chrom-molybdenové oceli, kokpitu z uhlíkových vláken a kompozitnímu rotoru poskytuje zážitek z létání, který se stal průmyslovým měřítkem dokonalosti.
Je vybaven výkonným přeplňovaným motorem Rotax 914 (115 hp) nebo 915 iS (141 hp)a dvojitým ovládáním a je ideálním letounem s otevřeným kokpitem pro letecké školy i soukromé piloty.
Chytré využití digitálních přístrojů dodává přístrojové desce na M16 čistý, přehledný a extrémně ergonomický vzhled, se spoustou místa pro vaše oblíbené GPS. Přístrojová deska na zadním sedadle může být nakonfigurována tak, aby instruktorovi poskytla všechny informace potřebné ke snadnému sledování parametrů letu zezadu.
M16 má v kokpitu zřetelný pocit pilota si „lehnout“ spíše než „sednout“, což poskytuje skvělý pocit bezpečí a pomáhá udržet pilota i cestujícího mimo nejhorší průvan způsobený prouděním vzduchu.
Úplné podrobnosti o cenách a možnostech naleznete na naší stránce konfigurátoru M16.
Technická specifikace
Konstrukce | Hlavní rámová konstrukce z letecké oceli 4130 |
Motor | Rotax 914 (115 HP) nebo ROTAX 915 iS (141 HP), vodou chlazený čtyřdobý čtyřválec s elektrickým startérem |
Rotor | Dvojlistý Magni Gyro, z kompozitních materiálů, průměr 8535 mm |
Nádrž | Integrovaná 72litrová nádrž vyrobená z epoxidové pryskyřice vyztužená skelnými vlákny |
Kabina a kokpit | Karbon |
Vrtule | ArPlast Francie, třílistá z karbonového vlákna, na zemi stavitelná, průměr 1700 mm, vrtule pro tlačný pohon, nebo čtyřlistá u motoru 915 iS |
Trim | Elektrický s ovládáním na kniplu palcem – kloboučkem |
Prázdná váha | 285 kg bez paliva, připraven k letu |
Maximální váha | 500 kg |
Maximální rychlost | 160 km/h |
Nepřekročitelná rychlost | 185 km/h |
Šířka | 140 km/h |
Šířka | 1 800 mm |
Délka | 4 700 mm |
Výška | 2 760 mm |
Cena od | € 62.250 |
Ceník
Kompletní ceník na vyžádání, Nechte si od nás vytvořit nabídku.