Jedná se v historii o první dvoumístný gyroskop s kabinou se sedadly vedle sebe na světě, který byl certifikován Úřadem pro civilní letectví (CAA) ve Velké Británii v „sekci T“, následovaný řadou certifikací a schválení vydaných jinými zeměmi.
Vnější linie trupu zůstávají věrné stylu Magni Gyro, který po pečlivém studiu desingu poskytl tomuto modelu mimořádně nesrovnatelnou viditelnost. Díky štíhlé konstrukci a sedadlům v mírně posunuté poloze vůči sobě zajišťuje vynikající letovou polohu i pro ty nejrobustnější piloty. M24 nabízí pohodlný a příjemný vnitřní prostor s prostorem pro cestující, který odráží precizní volbu společnosti Magni, která se stará o každý detail pomocí ušlechtilých materiálů a elegantních barevných kombinací. Část přístrojové desky vytváří dynamické oddělení barev mezi palubní deskou a zbytkem prostředí, zvyšuje vnímání vnitřního prostoru a zajišťuje optimální čtení palubních přístrojů. M24 Orion je také vybaven třemi zavazadlovými prostory, všechny snadno přístupné. Nádrž o objemu 82 litrů zaručuje délku letu přibližně 4 hodiny při cestovní rychlosti mezi 120 a 140 km / hod a maximální rychlostí 160 km/hod. M24 Orion je dokonalý gyroskop pro létání nejen v letních ale i v drsných zimních dnech. Díky použití sady lyží speciálně navržených a snadno instalovatelných Orion vzlétne a přistane na jakémkoli zasněženém povrchu.
Pokud rádi létáte na vírnících a chcete společenskost a pohodlí uzavřeného kokpitu vedle sebe, pak je M24 letadlo pro vás. S legendární ovladatelností Magni Gyro a špičkovou spolehlivostí ve své třídě si můžete být jisti, že s M24 Orion vytěžíte maximum skvělého pocitu.
M24 je k dispozici buď s motorem Rotax 914 o výkonu 115 hp – M24C, anebo s motorem Rotax 915iS – M24C Plus o výkonu 141 hp a řadou pokročilé avioniky.
Pokud chcete veškerou radost z létání na vírníku a s pohodlím uzavřeného kokpitu se společenskou schopností sezení vedle sebe, pak je M24 letadlo pro vás!
M24 je definována špičkovou ovladatelností a spolehlivostí Magni a používá stejný kompozitní rotor jako zbytek flotily Magni Gyro. Chytré přesazené uspořádání sedadel znamená, že v kokpitu je dostatek místa pro ramena a rozsáhlé prosklení znamená, že ve výhledu nic nebrání.
Technická specifikace
Konstrukce | Hlavní rámová konstrukce z letecké oceli 4130, zcela svařovaná metodou TIG. |
Motor | Rotax 914 Turbo, 115 Hp, 4 válce, 4-taktní, vodou chlazený s elektrickým startérem a reduktorem. Alternativně je nyní k dispozici také ve verzi Plus, vybavená novým Rotax 915iS, 141HP. |
Rotor | Dvojlistý Magni Gyro, z kompozitních materiálů, průměr 8574 mm |
Nádrž | Patentovaný systémem integrované 82 litrové nádrže za sedadlem vyrobené z kompozitových materiálů |
Kabina a kokpit | Karbon, dveře a čelní průhled – čirý polycarbonát |
Vrtule | Magni Gyro Ecoprop GL170/3, třílistá z karbonového vlákna, na zemi stavitelná, průměr 1700 mm, vírníková vrtule pro tlačný pohon, nebo pro variantu PLUS vrtule DUC Helices, 4-listá Inconel FLASH-2, tlačná Ø1720 |
Trim | Elektrický s ovládáním na kniplu palcem – kloboučkem |
Prázdná váha | M24 – 297 kg bez paliva, M24 Plus – 307 Kg |
Maximální váha | 535 kg |
Maximální rychlost | 160 km/h |
Nepřekročitelná rychlost | 185 km/h |
Cestovní rychlost | 140 km/h |
Šířka | 1 608 mm |
Délka | 4 400 mm |
Výška | 2 760 mm |
Cena od | € 89.600 |
Ceník
Kompletní ceník na vyžádání, nechte si od nás vytvořit nabídku.